محل تبلیغات شما

سی دی گریز از حقیقت ( مهندس دژاکام)

ما تمام هستی را نمی شناسیم و تنها جهان فیزیک را می شناسیم. جهان فیزیکنیز صور آشکار و صور پنهان دارند. کرات و کهکشانها را میبینیم و برای ما قابل مطالعهاست ولی سیاهچاله قابل دیدن نیست و صور پنهان است. این تازه جهان ماده است و ممکن استهزاران هزار جهان های پنهان وجود داشته باشد. یعنی جهان هایی وجود داشته باشد که مادهتشکیل دهنده آن با ماده تشکیل دهنده جهان ما فرق داشته باشد که نمونه بارز آن را درخواب میبینیم. ممکن است در آن جهان ها که موجودیت و ساختارش با جهان مادی ما متفاوتاست، آن ذره اولیه ساخته شده و بعد انفجار صورت گرفته است. همچون گردویی که میکاریمو درخت گردویی از آن به وجود می آید که سالیانه هزاران گردو می دهد. اینها همه از آنگردوی اولیه نیست و نمی توانیم بگوییم درخت گردو در آن گردوی کوچک اولیه بوده است.نقشه ی آن در گردوی کوچک اولیه بوده است که با رفتن در زمین و تغذیه، انرژی گرفته وبه این شکل در آمده است. گردوهای بعدی از مواد موجود در خاک و اب و خورشید بوجود آمدهاند. هستی اولیه نیز از جهانها و هستی های دیگری انرژی گرفت و بوجود آمد و به این شکلدر آمد.برای بررسی مسائل باید به ریشه آن توجه کنیم. در مبحث بیماری اعتیاد و سایرانواع و اقسام بیماری ها باید به ریشه و تغذیه آن توجه کنیم. در گذشته فقط به ظاهرقضیه توجه میشد و میگفتند برگهای زرد درخت کنده شود و شاخه خشک را با اره ببریم. خانم"نورا بالکو" رئیس انجمن سوء مصرف مواد مخدر در امریکا، شش مقاله تحقیقاتیبرای من فرستاده اند.

در هیچیک از این مقالات به آن ریشه اصلی پی نبرده بودند و به تغییراتکورتکس مغز مصرف کنندگان و تغییرات قسمت فرونتال مغز پس از مصرف پرداخته بودند ولیبه این اشاره نشده بود که چرا در کورتکس یا فرونتال این تغییرات ایجاد می شود؟ فقطبه سیستم صور آشکار اشاره شده و می خواهد صور آشکار را بدون توجه به ریشه حل کند.حتیدر دوستیها و روابط فی ما بین خودمان و کسب کارمان نیز باید به ریشه توجه کنیم. مابدون توجه به ریشه و ضلع دیگر مثلث یعنی تغذیه می خواهیم شاخ و برگ درخت را اصلاح کنیمکه امکان پذیر نیست. شما وقتی می خواهی وجود خدا را منکر شوید باید خیلی از چیزها راثابت کنید تا به اینجا برسید و همینطوری نمی شود. باید وجود تمام جهان های هستی و جهانهای موازی با فرکانسها و ارتعاشات متعددشان را نادیده گرفت و منکر پیدایش هستی شد وگفت بجز جهان فیزیکی هیچ جهان دیگری وجود ندارد که امکان پذیر نیست. باید منکر بقایانسان شد تا به این نقطه برسیم.چرا ما در کنگره 60 توانستیم اعتیاد را درمان کنیم ودیگران موفق نشدند؟ به خاطر اینکه ما مستقیم به روی ریشه رفتیم و گفتیم جسم، روان وجهان بینی، سه عامل اصلی هستند. برای جسم یا ریشه دلیل آوردیم و حرف از یک جو ارادهو غیرت نگفتیم و به نابود شدن مخدرهای طبیعی بدن با مصرف مواد مخدر اشاره کردیم کهباید این را درست کنیم. برای درست کردن این مقوله باید فرد از نظر فکری هم درست شودو باید جهانبینی و افکار و اندیشه درست شود و فرد بدنبال حقیقت و راستی باشد که باکژی و ریا و نیرنگ امکان پذیر نیست. الان یکسری از بیماریها فقط به خاطر افکار و اندیشهغلط است. ریشه فیزیولوژی و مدت زمان درمان و داروی آن در زمان مناسب و مقدار مناسبرا معرفی کردیم که همگی بر روی ریشه توجه کرده بودند و انجام شد.فیلسوف هایی که فقطبه شاخ و برگ نگاه می کنند، فیلسوفهای  بحثیهستند که فیلسوفانی هستند که فقط به تنه درخت نگاه می کنند. در مقابل آن فیلسوفان ذوقیو یا الهی هم داریم که به اصطلاح به آنها عارف گفته می شود و به ریشه نگاه می کنند.آنهایی که در بحث نگاه می کنند یکی یکی از بین می روند و اگر می خواهید ببینید درستمی گویند یا نه به زندگی آنها و سوابقشان نگاه کنید و اینکه چگونه مردند؟ آیا در تیمارستانبوده اند یا در غربت و تنهایی بوده اند. آن فیلسوفی که بحثی است فقط می خواهد ظاهرقضیه را ببیند که نتیجه آن، از میان رفتن پیوندهای معنوی و خانوادگی بوده است. وقتیچیزی را از انسان میگیرید چه چیز در ازاء آن می خواهید بدهید؟ وقتی خدا، ایمان و عشقرا از انسانها می گیرید، چی به او می دهید؟ یکسری انسانها به یک درخت ایمان دارند ودر مواجه با مشکلات به آن روی می آورند و بلاخره کور سوی امیدی را در خود حفظ می کنندکه ممکن است کارشان را درست بکند و دلش را تسلا می دهد ولی او که هیچ اعتقاد و بندیندارد خودش را حلق آویز می کند. مردم در مواجهه با فیلسوفان بحثی کیف می کنند چون مسئولیترا از انسانها می گیرند و انسان را به لذت جویی تشویق می کنند.

راهنما باید نگاهش به ریشه شاگرد و ریشه بیماری باشد . ما می خواهیم بهراهی برویم که راه درست باشد تا از زندگی مان بهره مند شویم و گمراه نشویم و آلت دستدیگران نباشیم. ما می خواهیم به انسانی که در قعر مواد مخدر غوطه ور است کمک کنیم کهنیازمند ابزار است. این فرد را نمی توانیم با تناب پوسیده از چاه بیرون آوریم و احتیاجبه اندیشه، راه، متد و علم داریم و علم آن است که ما به ریشه درخت توجه کنیم.

انسانهای نادان به عمق مسائل پی نمیبرند و به سخنان هر کسی گوش می دهند.هر کسی که حرف می زند باید تعقل کنیم. به منظور و هدف آن توجه کنیم و اگر درست بوداستفاده کنیم. اینکه "چه کسی" میگوید مهم نیست، "چه چیز" می گویدمهم است. بعضی مواقع مجبوریم با برخی نادانان همدم باشیم، باید از آنجا بیرون برویمو مکانی را برای خود مهیا کنیم که بتوانیم به کارمان بپردازیم. باید مقاوم باشیم ومطمئن باشیم که خداوند عشق، محبت و خوبی ها را برای انسانهای خوب می خواهد و تحویلانسانهای خوب می دهد. پس وقتی در طول سفر هستیم و یا در زندگی در حال حرکت هستیم بهخداوند توکل کنیم و صبور باشیم ، چون خداوند یکسری فشارها را به انسانها می آورد ودر ادامه یکسری امور خوب و نیک را برای آنها در نظر می گیرد، پس صبر کنیم و در صبرمانبا وقار و متانت باشیم. در همه حالت از جمله بی پولی و مشکلات باید شخصیت و وقار خودمانرا حفظ کنیم. اکثر مصرف کنندگان از اسب به زمین خورده اند و لی از اصل نیفتاده اندو آن وجود و فطرت پاکشان از بین نرفته است. وقتی با وقار بودید مهره و خر مهره عیانمی شود. اگر در اثر گذشت زمان صبر کنیم مشخص می شود. وقتی در مزرعه بذرها را می کاریدو زیر زمین است، چیزی مشخص نیست و وقتی از زیر زمین بالا آمدند، علفهای هرز مشخص میشود.

کسانی که گنهکار واقعی هستند هیچ گریزی از حقیقت ندارند زیرا که وعدهالهی است. اگر ذره ای کار نیک یا ذره ای کار بد مرتکب شوند به خودشان باز میگردد. اینکه می گویند ظالم باش، سالم باش حرف غلط و احمقانه ای است. کسی با ظلم پابرجا نمی ماندو نوبت باران همیشه محفوظ است. همینطور هم انسانها درست کار پاداششان را دیر یا زوددریافت خواهند کرد. وقتی می خواهی حال کسی را بگیری اول می بایست حال خودتان خراب شود.

با اعمال خودمان اگر درست باشد مرتب میزان و تشخیص خودمان را صیقل میدهیم. ممکن است افرادی که روزگاری اصلا به حساب نمی آمده اند روزی به بهترین مقربانالهی تبدیل شوند که جان افراد زیادی را از اعتیاد نجات دهند. اگر یک نفس را احیا کنیانگار تمام نفوس را احیا کرده ای که کلام خداوند است و پاداشش را از خداوند دریافتخواهد نمود که پاداش اصلی است. اینها همانهایی هستند که از دیگران سبقت می گیرند وتبدیل به یک مهره الهی و نیک میشوند. این افراد هیچ انتظار پاداشی ندارند ولی یکمرتبهپاداش بسیار بزرگی را دریافت می کنند.

اگر در صراط مستقیم و درست باشید برای هیچ چیزی هیچ ترسی وجود ندارد.انسانی که درست کار باشد هیچ خوفی ندارد. خوف را کسی دارد که تقلب کرده باشد و دارایمشکل باشد. در کلانتری کسی که اعتیاد دارد یا سارق است میترسد. انجام فرمان با عملدرست نتیجه اش از پیش معلوم است . وقتی که فرمانی داده می شود نتیجه اش از قبل مشخصاست و وقتی فرمانهای الهی را به اجرا در آوریم در نتیجه به رستگاری و آرامش میرسیمو شب خواب راحت داریم. اگر فرمان راهنما را اجرا نمودیم به درمان و راه خودمان خواهیمرسید. اگر راهنما فرمان کنگره را اجرا کرد نتیجه اش معلوم است ولی اگر نکرد به مشکلبر میخورد. البته منظور انجام فرامین درست است و آنکه فرمان را اجرا نکرده نتیجه اشنامعلوم است و وضعیت نامشخصی دارد اگرچه قطعاً به مشکل مواجه خواهد شد. ممکن است بایکسری از مشکلات و مسائل برخورد کنیم و این طبیعی است و نمی توان گفت که از قبل پیشبینی کرده بودیم و نباید اتفاق می افتاد. فرامین الهی هیچ ابهامی ندارد و همگی روشناست. یک موقع ممکن است فرمان الهی نباشد.

فرامین الهی هیچکدام ضد بشری و ضد انسانی نیستند و اکثراً فرامین اخلاقیهستند.یکسری از فرامین هم هستند که ضد الهی هستند. وعده خداوند هرگز خلاف نیست و نبودهاست و هرگز دروغ نیست و هرچه گفته انجام می شود فقط ممکن است طبق زمان بندی ما نباشد.مثلا خداوند گفته اگر در راه مستقیم باشی کمکت میکنم و ما در ابتدای حرکتمان منتظرکمک باشیم. وعده درست است ولی ما با مقیاسهای خودمان نگاه میکنیم و انتظار پاداش داریماما حتما انجام میپذیرد. برای چی ممکن است زمانش درست نباشد؟ زیرا این بوته آزمایشاست که وقتی به حقیقت رسیدیم ایمان کامل می آوریم. بنابراین اگر در سختی ها و تنگناهاقرار گرفتیم باید سختی هایش را به دل و جان بپذیریم. اگر در حال سفر هستیم و پله هاییرا کاهش می دهیم باید سختی هایش را بپذیریم.

چیزی که خداوند از انسان می خواهد و انسان می بایست در این مسیر بیاموزداین است که انسان بلند شدن را بیاموزد. وقتی بلند شدن را بیاموزد رهایش می کنند. زمانیکه در یک کلاس هستید تا زمانی که دروس آن را نیاموزید به کلاس بالاتر نمیروید و اگرهزار بار به زمین بخورید باید بلند شوید. وقتی بلند شدید مسئله تمام می شود. شما میخواهید پله ای را کم کنید و از یک مسیر به مسیری دیگر بروید باید یکسری از سختی هارا تحمل کنید. وقتی تحمل کنید رنگ و حالتان عوض می شود و تغییر میکند. اگر به بوتهآزمایش بروند و آن را تحمل کنند به لذت غیر قابل وصفی دست خواهند یافت

نویسنده: مسافر شهرام لژیون یکم


 

 

از فرمانبرداری تا فرماندهی

رابطه یادگیری با معرکه گیری ( نق زدن _ حاشیه)

:DST و تجربه من از سایر روشهای ترک اعتیاد

کنیم ,درست ,ریشه ,جهان ,الهی ,توجه ,به ریشه ,ممکن است ,می شود ,می کنند ,است و ,ماده تشکیل دهنده

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تلک آباد دکتر فیض الله نیازی ***هیـئـت بسیـجیــان بقـیه الله الاعظـم (عج) خزانه شهید بخارایی Donald's page Robena's receptions حرف حساب keyrognonpheadd DIY LED Grille Panel Light,Flexible LED Display Panels,LED Flood Light Bulbs Indoor Sheryl's life £ ...Diary of my life... £